tisdag 14 oktober 2008

hemtentan är...wicked?!

Ja, den här hemtentan är sannerligen inte nådig, bland det jobbigaste jag skrivit. Och jag gillar ändå samhällskunskap, tycker det är jättekul att diskutera och sånt men det här..nä. Andra uppgiften, om att skriva om demokratins utveckling, var visserligen riktigt intressant, men då har jag istället problemet att jag råkat skriva lite för mycket. Och så ska man referera till den fullständigt värdelösa kurslitteraturen, och det är skitjobbigt just för att den är...värdelös.

Bra sak i mitt liv just nu är att jag tack vare musikalnördarna upptäckt Wicked på allvar, och jag älskar låtarna! Sjukt underbar och förstärker bara min vilja att åka tillbaka till London i sommar och se mer på musikal i West End. På tal om London ska jag presentera min stipendieresa för alla ettor och tvåor nästa fredag. Sjukt nervöst och PP-presentationen blir verkligen inte bra eftersom jag suger på PP. Meeen jag ska nog överleva det också...skämmer jag ut mig har jag ju bara drygt 7 månader kvar på StaR!

2 kommentarer:

Anonym sa...

säg till om du behöver teknisk hjälp :)

Anonym sa...

skoja inte om hemtentan. terminatorbirtta.