onsdag 15 oktober 2008

it's better than an opera

Hemtentan, check! Ett steg närmare studenten! Okej, inte 100% klar, måste komplettera en källa imorgon, men i övrigt helt klar! Den är långt ifrån perfekt, men jag känner ändå att jag gjort det jag kan och orkar nu. Plus fått respons från två personer som båda tyckte det såg bra ut, så... jag känner att jag släpper den här nu.

Just nu trallar jag runt med låtar från Wicked och svenska versionen av Les Misérables på hjärnan. Önskar att det kunde sättas upp lite mer musikaler i Sverige!

Imorgon har jag bara en lektion, och sen är det nästan helg igen. Veckorna går helt otroligt fort.. snart är det lov, sen bara några veckor och så åker jag till Kanarieöarna och sen till Lübeck...och ja, sen är det ju nästan jul igen! Tycker om när dryga höstterminen går snabbt. Mitt liv är dock ganska okej nu, klar förbättring mot i våras. Ett problem i mitt liv just nu är att Donnans forum av oförklarlig anledning plötsligt dött! Detta just när ett intressant ämne om vilka låtar man skulle höra på eventuella framtida skivor dykit upp. Jag slänger ut denna fråga lite snyggt här i bloggen istället- vad skulle ni vilja höra Gunilla Backman sjunga?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vi jobbar på att få igång forumet. Det är en pekare som troligtvis pekar fel i domänen och den enda som kan ändra det är Moa, som inte verkar vara anträffbar just nu. Sorry!

Christine sa...

Ah, jag förstår! Nåväl, bara att vänta och hoppas att Moa gör sig anträffbar snart då! :)