söndag 18 maj 2008

broken dreams

Är jättedepp över att Roma inte lyckades knipa scuedetton. Jävla Zlatan, jag hatar honom så ofattbart mycket. Ja, jag är en jättetrevlig och mogen person som hatar honom. Sån är jag. Det var i alla fall trevligt att träffa andra romanistas. Och i Coppa Italia-finalen, då jävlar. Titeln ska försvaras.

Helgen har annars, som vanligt numera, spenderats i Stockholm. I fredags spelade jag minigolf med Li, Matilda och Tove, vilket var jättemysigt även om jag sög stenhårt. Efter förnedringen åkte vi hem till Matilda och spelade Wii vilket var SVÅRT men kul det också!

I går var världens bästa Linnea i stan och hade jättemysigt med henne. Kassa vädret gjorde att vi mest förflyttade oss typ Burger King-Taco Bar-Kulturhuset etc. Men det var trevligt i alla fall.

Enough said, orkar inte långa utläggningar. Är trött, är depp. Borde sova. Vill drömma att jag är i himmeln med Totti och spelar fotboll och dricker cider. Kan inte förstå att jag efter åtta år fortfarande är så sanslöst förälskad i honom. Imorgon ska jag iaf få spela fotboll, men det är inte ens riktigt fotboll utan nån fjantig irländsk variant. Blir förbannad. Efter skolan har jag lovat Ewwe att följa med och träna. Bra för min pluggsituation=nej, bra för beach 2025=ja.

Inga kommentarer: