torsdag 22 maj 2008

ingen är perfekt(?)

Igår lyssnade jag på när Hanna i ungefär 20 minuter försökte sätta fast en tangent som hon hade lyckats pilla bort från tangentbordet. Det hela blev mer och mer underhållande för varje minut som gick eftersom man efter ett tag verkligen HÖRDE hur hon tänkte febrilt för att komma på ett sätt att få fast den, och slutligen ropade på sin lillebror som inte hade en aning om hur man fick fast den igen. Så vitt jag vet är den fortfarande inte på plats. Detta, mina vänner, visar ju att ingen är perfekt, inte ens Hanna! Även hon är mänsklig, och jag tycker att vi alla ska vara stolta över att tillhöra samma släkte som hon!

(Fast det är klart, jag har ju fortfarande inte funnit några bevis för att Francesco Totti inte är perfekt).

Idag är jag sjuk och har sovit i typ 15 timmar. Det stör mig enormt att jag lyckades bli sjuk just när det är sex och samlevnadsdagar. Jag hade ju tänkt fråga om det är sant att hannas påstådda "träning" funkar lika bra som min nyligen inledda, seriösa, riktiga träning. På tal om träning, Cissi, jag hade tänkt träna idag men är som sagt sjuk!!

Jag vet inte om det märks, men jag saknar Hanna lite grand.

Inga kommentarer: