onsdag 14 maj 2008

jag ser ljuset

Ytterligare en dag avklarad, ytterligare framsteg pluggmässigt! Svenskan klar och inskickad. Affärsjuridiken klart framsteg. Mitt liv är verkligen inte händelserikt eller spännande, men det blir bättre!! Dessutom är jag väldigt glad över att Sverige tog sig till semifinal i hockey-VM *störd person*

16 maj: Semifinal i hockey VM, Kanada-Sverige!!
17 maj: Linnea i Stockholm!
23 maj: The Golden Date, då det är deadline för affärsjuridiken. Efter det är det egentligen bara ett muntligt prov i engelska och några eventuella läxor kvar av tvåan. Förhoppningsvis samsällskapsspelkväll med Tobbe, Evelina och Sandra!
7 juni: Fotbolls-EM inleds med Schweiz-Tjeckien!
9 juni: EM startar på riktigt då Holland möter Italien. Matchen ska ses med Li!
10 juni: Fotbollsdag!! Först spela med alla som vill (mer info kommer senare såklart) och sen se Sverige-Grekland i Kungsan!
11 juni: Skolavslutning.
12-23 juni: Fortsatt EM :D
24 juni: Åker till Oxford med Tove!!

Och sen är det Erised och London, och jag tror faktiskt sommaren kommer bli riktigt rolig!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Lars var glad att Sverige vann i alla fall! :D

Anonym sa...

OXFOOOOOOOOOOOOOORD <333

ÅNEJ är fotbollsdagen den tionde?!?! Jag kan typ inte då uäääh ;_;

Anonym sa...

OXFOOOOOOOOOOOOOORD <333

ÅNEJ är fotbollsdagen den tionde?!?! Jag kan typ inte då uäääh ;_;