måndag 12 maj 2008

Mardrömsveckorna here I come!

Vecka 20, som sedan kommer följas av 21 (naturligt) är nu inledd! En riktig mardrömsvecka med jag vet inte hur många inlämningar, prov, läxor, seminarium... denna dag innehöll två seminarium, ett på religion och ett på engelskan, och det funkade okej. Borde väl varit något mer aktiv på religionen men jag gillar att lyssna så mycket att jag själv glömmer bort att prata. Illa. Sen jag kom hem vid fyra har jag suttit med årsredovisningen och jag tror faktiskt att den äntligen är färdig nu! Har dessutom skrivit lite till på affärsjuridiken (moms är världens vidrigaste ord) så den känns lite bättre igen. Ska överleva dessa veckor. Ska.

Igår spelade jag äntligen FOTBOLL, för första gången på jag vet inte hur länge. Älskar Martin som hade med sig en perfekt pumpad fotboll. Äkta lycka. Fotboll är fan min livsdrog. Och om Roma vinner på söndag samtidigt som Inter som bäst kryssar ska jag bada vid fontänen på Sergels Torg och/eller i Hoggyfontänen.

Jag har också en ädel handling att rapportera om: Hanna lät en random kille använda torkskåpet på hennes tvättid. Mycket gryffigt, mycket ädelt. Hon bad mig absolut inte att ta upp detta i bloggen.

1 kommentar:

Anonym sa...

"Ska överleva dessa veckor. Ska."

Se så, där är livstörsten vi saknat! :D:D

Jaa, heja roma i öcvermorgon! Fast hogfontänen är jätteskabbig :P