lördag 31 maj 2008

Nya hatobjekt

Kära bloggläsare,

Jag kan nu meddela att jag hittat ett nytt hatobjekt, något som är ungefär lika drygt som matte upphöjt i två multiplicerat med slytherinare. Detta nya hatobjekt är äckliga dryga lyckliga par som verkar ha ett behov av att ställa sig och hångla framför eller i närheten av mig. Missförstå mig rätt, jag är ingen ultrakonservativ religiös galning som bah "INGEN NÄRKONTAKT FÖRE ÄKTENSKAPET!", det är inte det som är problemet. Problemet är att folk har NOLL respekt. Idag på tunnelbanan/pendeln hem lyckades jag få inte mindre än fem hånglande par inom en radie av en meter ifrån mig. FEM!! Detta kan låta som ett i-landsproblem men det är faktiskt ASDRYGT!! Bara en sån sak som vart man ska titta när dom står rakt framför ögonen på en. Antingen tittar man på dom, vilket inte alls är speciellt nice, för jag är faktiskt mer intresserad av logaritmer och derivator än vad jag är av hånglande par, vilket säger en del. För IQ-befriade människor som av okänd anledning ändå läser min blogg kan jag informera om att jag bryr mig om logaritmer <0,01%, så då kan ni ju själva räkna ut hur gärna jag vill se hånglande par. Alternativ två är att man går och ställer sig någon annanstans, och VAD HAR HÄNT DÅ? Jo, då har JAG tvingats flytta på mig för att två äckliga människor som inte kan behärska sig har valt att ställa sig mitt framför mig och hålla på med snuskigheterna. Jag förstår inte vad det är som gör att dessa konstiga människor dras till mig. Misstänker att dom är Voldemorts utsända som typ "Åh, kolla, hon där ser alldeles för lycklig ut, hennes liv måste vi förpesta". Om det är eran avsikt så GRATTIS, NI LYCKAS VERKLIGEN!! JAG ERKÄNNER, JAG BLIR SKITSTÖRD, NI VINNER, KAN NI LÄMNA MIG I FRED NU??

Egentligen borde det införas separata delar av tågen/perrongen för folk som måste bete sig som djur och inte kan vistas bland vanligt folk. Eller egentligen borde de inte få vistas på tåg över huvud taget. DOM BETER SIG SOM DJUR, KAN NÅN SPÄRRA IN DOM I EN BUR?? Skansens nya attraktion, hånglande par. Bredvid apburarna tycker jag är en jävligt lämplig plats. Jag lovar att betala dubbelt inträde om jag får komma in och slänga skräp på dom.

1 kommentar:

Caroline sa...

i'm soooo with you on this one.