måndag 15 september 2008

99 dagar!

Ohoho, 1% av de igår kvarvarande hundra dagarna tills 18-årsdagen avklarad med bravur! Linda tyckte det blev lite för mycket neggo-inlägg om henne...förlåt! Det var inte planerat, det bara...blev så! Du vet att jag gillar dig, bättre pendlarpolare får man leta efter. Asbra fangirl också! Nu blev det mycket utropstecken här men... någon jag inte gillade skulle aldrig få så mycket plats i min blogg! Fatta vad jobbigt det kommer bli utan konserter hela hösten och vintern, kommer knappt träffa fellow fangirlseeeen....inte bra. Linda, om du fixar Singstar-kväll lovar jag att du får ett helt blogginlägg tillägnat dig! *mutor är visst okej*

Idag har jag varit lagom nyttig. På plussidan; jobbade ovanligt effektivt i skolan, gillar faktiskt mitt schema på måndagar, och gjorde till och med lite marknadsföring hemma, vilket är mycket bra eftersom jag ägnat senaste veckorna åt att hitta på ursäkter till att inte göra den. Har egentligen inte gjort mycket mer än att hänga vid datorn och sen titta på hockey, men dagarna springer ju iväg ändå.

Imorgon är det StaR-dagen. Är lagom taggad på att leka lekar med en massa jobbiga ettor (både gamla och nya) men eftersom det är första delen av studenttävlingen får man stå ut! S06, tjalalala!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ok, du är förlåten. ;)

De måste ju släppa ABBA-skivan först, sen lovar jag att vi någon gång i höst/vintermörkret ska ha en Singstarkväll i Mamma Mias och Donnans tecken. :)

Kramis!

Christine sa...

Bra! :)

haha YES!! Längtar redan :D :D