söndag 28 september 2008

Roten till all ondska...

är matematiken. Jag funderar just nu seriöst på att helt enkelt skita i den här kursen. Eftersom jag läser utökat program kan jag ta IG i Matte C och det kommer ändå inte sänka snittet någonting. Ska iaf inte arbeta med ekonomi eller liknande. Orkar inte slita mig sönder och samman för ett &%!-ämne som jag iaf inte kommer ha användning för. Blir förbannad. Önskar för första gången att jag valt nåt annat program, så jag inte hade behövt läsa Matte C. Roten till all ondska, minst sagt. Hitler, atombomben och matematiken.

Samt Voldemort. I min ilska höll jag på att glömma honom. Cissi påminde mig. Tack!

Dessutom är jag såpass dryg att jag just nu uppehåller både Tove, Cissi och Evelina med samma uppgift i hopp om att någon ska fatta den. Och nej, det är ingen konstig MVG-uppgift. Det är en vanlig G-uppgift. Och jag fattar nada. Hahahah jag tror seriöst att nåt skadedjur tagit sig in och förstört min hjärna. Kanske borde ringa Tobbe och gnälla. Han får fan lösa dom här uppgifterna åt mig imorgon. Samt gärna låna ut sin hjärna under provet.

Dessutom känns det som att jag börjar bli sjuk igen. Vet inte om det är ren stress eller nåt, men det är verkligen inte lägligt. Funderar på om jag ska följa Cissis tidigare råd, skita i matten för idag och kolla på nån Meryl-film istället.

Inga kommentarer: