tisdag 2 september 2008

Live-uppdatering från mitt liv

Idag har jag och Evelina åkt bil med Rally-Tobbe. Jag var lagom nervös men det gick faktiskt finfint, han hade kontroll på bilen! Jag måste nog seriöst börja övningsköra snart, såg rätt kul ut, är praktiskt, bekvämt och så vidare. Och för att citera Tobbe, med tanke på vad för typer som klarat uppkörningen i den här stan så kan det inte vara svårt att klara det.

Något som lyser upp min tillvaro lite just nu är det faktum att flertalet personer börjat skriva Peryl-fanfic, alternativt Donna/Sam-fanfic. Sjukt kul att läsa, som omväxling till all HP-fanfic (som jag visserligen inte läst på månader, men ändå). Lite sugen på att skriva nån MM-fanfic själv faktiskt, får se om jag hittar nån tid. Har ju flytten nu, skolan kommer ta mer och mer tid, ska börja träna, och har flera bokprojekt på gång (efter Les Mis ska jag läsa Great Expectations samt House of the Spirits - den sistnämnda var verkligen inte planerad utan dök upp då jag fann den i Toves bokhylla).

I övrigt händer inte så mycket, men något som är bra är ju att söndagen närmar sig med stormsteg. Söndag som innebär Gunilla, även om det nu bara är en eller ett par låtar. Donnan forever, LÄNGTAR!!

3 kommentarer:

Caroline sa...

min kompis kuggade sin andra uppkörning igår... jag kanske ska skicka henne till södertälje istället? :P hon kuggade för att hon "var för försiktig i korsningar"...

Anonym sa...

Jag håller helt med om att gymnasienollningen är töntig, och jag önskar verkligen att min klass kunde bry sig om att rektorn verkligen bett oss att inte ha nollning. Men men.

Förresten har jag inte läst fanfics på aslänge. Jag saknar att göra det :/

Anonym sa...

jag lever!