fredag 19 september 2008

...och jag skiter i matematiken

Är apförbannad. Dumma matte. Fattar ingenting. Död åt matte C. Ska föreställa repetition men är HELT lost på förlängning och förkortning och allmän skit. Hade faktiskt tänkt ha en trevlig inställning mot matte och natur i allmänhet det här året. Gick faktiskt finfint fram till detta. Att jag är allmänt småstressad och på dåligt humör gör inte det hela bättre. Funderar nu på om jag ska lägga mig med den i sängen i lugn och ro, eller skita i den för dagen och se en Meryl-film istället.

Min blogg har ju blivit bedrövligt tråkig. Satt och kollade igenom gamla inlägg från april 2007 och hela sommaren och hösten. Jag var betydligt mycket roligare då faktiskt... hade roliga Donnan-fangirl-inlägg, sen en massa HP-flummande och ja...var allmänt en mycket roligare person. Dann war ich Jung und ohne Angst. Borde försöka hitta tillbaka till det...hum. Tips på vad som kan piffa upp bloggen lite mottas med förtjusning!

Du bryr dig inte om mig mera,
och det har tagit mig så hårt
Du kan väl aldrig acceptera,
att någonting är svårt.

Inga kommentarer: