tisdag 30 september 2008

Laptobbe - nu även online!!

Det är med stor glädje jag kan meddela att allas vår LaptopTobbe äntligen börjat blogga! På hans blogg kommer ni framöver kunna följa hans tankar om datorer, sammare/naturare och meningen med livet. Rekommenderas starkt!

Imorgon ska jag äntligen få det här j-a matteprovet överstökat. Hoppas jag får godkänt, så är jag ett steg närmre att aldrig mer behöva räkna matte, iaf inte behöva göra störda prov. Det är en bra och positiv tanke. Igår var jag så stressad att jag fick vidriga ryckningar i ögonen och sjukt dryg huvudvärke. Matte gör mig bokstavligt talat sjuk.

Torsdag kommer dock bli en bra dag - ska på Dramaten! Se "Drottningens juvelsmycke" tillsammans med Tobbe, Sandra, Ewwe och kanske natur-Cissi. Kommer bli fett nice, har faktiskt aldrig varit på Dramaten, så det kommer bli en upplevelse.

Inga kommentarer: