fredag 15 februari 2008

10 gånger galleonerna på Miche

Wotcher!

Sitter just och tar igen mig, kladdkakorna är precis uttagna ur ugnen! Efter en relativt lugn skoldag har jag varit och storhandlat, ätit och bakat två kladdkakor. Läget inför morgondagen är rätt lugnt, måste bara fixa frågesporten. Samt försäkra mig om att Tove är medveten om att hon ansvarar för truppen. Och städa, men det gör jag imorgon förmiddag, haha. Säger vi.

Just nu känns det inte så lugnt inför mässan. Tvärtom känns det extremt stressigt och kaosartat. Men det löser sig nog, kanske. Lalalala.

Dagens goda gärning: Lärde Sandra att spela Röj. Hon förstod betydligt snabbare än Tobbe så jag har goda förhoppningar om att hon snart kan pusha på Tobbe lite grand - bra om han får konkurrens!

Nähä, ska nog börja fila på frågesporten nu. Största HP-nörden skall utses! Om det här hade gått att spela på hade Miche varit högoddsaren, utan tvekan. Favorit? Varken Elin eller Hanna skulle ge mer än 2 gånger galleonerna. Den skådis som kommer få mottaga mest kritik? Hårfint mellan Gary Oldman (Sirius) och Michael Gambon (Dumbledore). Samt Emma Watsons ögonbryn.

In loving memories...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag fick faktiskt 399 sekunder idag! :D

Christine sa...

Nähä? BRAVO!! Jag är stolt över dig!