tisdag 12 februari 2008

Min vanliga otur

Wotcher!

Vad är sannolikheten att batterierna, efter att de hållit i nästan två månader, kraschar JUST den dagen jag verkligen behöver använda kameran!? Det är så in i helskotta typiskt. Det här kraschade hela mitt fina schema, som jag i övrigt faktiskt hållit helt okej. Ska till och med göra en del av tyskaläxan redan i kväll liksom! Gaah, jag blir så irriterad!! Well, novellen är i alla fall färdigskriven, tror inte jag gör några ändringar eftersom både Tove och Linnea tyckte den var bra. Det här duger för responsen.

Tyskan håller nu faktiskt finfint tempo, det hanns med både en ny text och typ hela siffersystemet i går! Jenny kanske läser min blogg, haha. Tur att jag då aldrig dissar lärare i min blogg, det hade ju inte blivit lite pinsamt.

Jag gillar dock när folk läser min blogg (kommentera gärna också, så jag ser att ni finns!) och jag tror nu att jag ska börja skicka meddelanden till folk jag vet läser genom bloggen. Vid närMare eftertanke tror jag att jag börjar på en gång.

EWWE - JAG VILL HÖRA FLER (O)NÖDVÄNDIGA KOMMENTARER!!
HANNA - Säg åt Voldie att uppdatera sin blogg!

Detta nya system kommer dock inte hindra mig från att prata med folk IRL, på msn, på bdb, via sms etc. Men snälla, sluta inte läsa min blogg för det, för då får jag en sak mindre att göra och det vore en extrem förlust.

För dem som följer bloggen enbart för att följa Tobbes Röj-jakt kan jag meddela att vi spelade en lång stund på naturkunskapen i dag (men säg inte det till någon, det kan förstöra min Hermione-image!) och Tobbe var YTTERST nära att komma under 100 sek!! Han var klart under 200 sek. flera gånger, kommer dock inte ihåg exakta tiden, men den står uppskriven i mitt anteckningsblock. Ska kolla i morgon!

Nähäpp, dags att kasta sig in i tyskan. Auf Wiedersehen!

In loving memories...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Voldemort måste diska åt mig först.

Christine sa...

Hum om han inte kan själv kan han väl kidnappa Molly och låta henne göra det medan han bloggar? :O