lördag 2 februari 2008

Regn ska dö!!

Wotcher!

Jag känner att den här bloggen är fruktansvärt meningslös, eftersom den berör typ två ämnen:
1. Vad för skolarbete jag har att göra/har gjort.
2. Vilka människor jag fikat med.

Så om någon har några idéer om vad jag ska blogga om kan ni ju lämna en liten kommentar! Under tiden babblar jag på om ovannämnda saker.

Presentationen på affärsjuridiken gick ganska bra, framför allt väldigt skönt att ha det gjort! Ska nu NJUTA hela terminen av alla andras presentationer! Samt förbereda mig för svenskapresentationen, haha. TA MED ER KAMEROR TILL DEN, KLASSEN! I say no more.

Fikat igår blev med Tove! Vi tänkte testa något nytt på Västerlånggatan men det ÖSREGNADE ju så vi fick slänga oss in på Wayne's Coffee på Drottninggatan istället. Menmen, det funkade bra det också! På Plattan sprang vi dessutom in i Matilda och några andra fellow nörds! Fett kul att man nästan alltid hittar hoggare/fellow nerds på Plattan eller Grå Munken. Nästa planerade fika är dock inte förrän 14 februari, vilket kanske är lika bra med tanke på hur fort pengarna rinner iväg.

Tobbes Röjande: Går långsamt framåt - igår röjde han på amatörnivå (40 minor) på över 200 sekunder. Under 100 sekunder känns långt borta. Jag slog dock mitt rekord på hans bärbara, 72 sekunder. Kan mycket bättre men har ju bara spelat kanske 5 gånger på den, eftersom det är Tobbe som måste utvecklas!

I övrigt vill jag påminna alla om Regionala UF-mässan!! Kvällen 21 februari och typ hela fredagen 22 februari. TOVE, LI, HANNA OCH ALLA I STHLM'S-OMRÅDET - KOM OCH HÄLSA PÅ MIG!!

In loving memories...

Inga kommentarer: