lördag 23 februari 2008

Ny ädel handling!!

Den här kategorin går ju finfint! Känns bra att se att världen består av så många ädla människor!

Ädel handling 5: Linnea loggade just in på msn, strax efter att jag whinat på bdb om att inga var inloggade och pratade med mig. Rädda kvar mig vid datorn = ÄDEL HANDLING! Linnea har hunnit med två mycket ädla handlingar bara sedan jag startade denna lilla kategori. Detta om något visar ju att hon är i rätt elevhem! DESSUTOM fick jag just rapporter om att Linnea varit på en 18-års tillställning, och bara druckit tre alkoholfria drinkar. Jag är imponerad och stolt över Linnea - om fler dissade alkoholen skulle världen se bättre ut. LINNEA = DIN FÖREBILD I VARDAGEN!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

hahahahahahaha X''D
jag blir rörd. ;) ädel handling nr 6 borde handla om att du har den här kategorin. den är så fin. och så.. såå.. ÄDEL!!

Christine sa...

AAAW DU ÄR SÅ UNDERBAAAAR!!

(Vi har inte alls klubben för inbördes beundran här...)

Anonym sa...

Hahahahahhaha :DDD<3