torsdag 28 februari 2008

En dag i stan

Livet är om inte fullständigt splendid så ändå rätt okej igen. Jag är så fruktansvärt glad att jag åkte in till stan och träffade gänget, och jag skulle kunna skriva en uppsats om allt vi hittade på och hur mycket jag älskar mitt gäng men det skulle i alla fall inte göra dom här människorna rättvisa. Dom är simply made of awesome.

Dagens ädla handlingar: Jaa typ 1000 poäng var till allihopa: Linnea, Hanna, Li, Sampo, Dreaner, Elin, Angelica, och poäng även till Tove och Sean som var på plattan.

Dessutom tvingade Linnea och Hanna mig att ge en poäng till mig själv eftersom jag drog undan Linnea från gatan när en buss kom där. Jag vill dock understryka att dom tvingade mig att skriva detta och att jag minsann aldrig skulle ha kommit på själv att hylla en egen insats i bloggen.

5 kommentarer:

Anonym sa...

men christine, din handling var ju HARRY-ÄDEL!!!!

Anonym sa...

JAAA *hålla med Hanna*

Christine sa...

*stolt*....åååh ni två är så BÄÄST *tårögd*

Anonym sa...

Harry-ädel? Sjukt dumdristig eller vad? X'D

Christine sa...

Men dryga anonyma människa, är du slythare eller? *blir sur* :O Harry är kanske lite väl snabb att handla ibland men han RÄDDAR ALLA OCH ÄR BÄST SÅDESÅ!!

Och om du tycker det var dumdristigt att rädda Linnea visar det bara att du är slythig och tycker att det gör detsamma om Linnea lever eller inte. Well, det får du ju tycka om du vill, men jag anser att världen vore väldigt trist utan henne sådeså.

:P