söndag 10 februari 2008

Hatkärlek till mig själv

Wotcher!

Just nu har jag ett väldigt komplicerat förhållande med mig själv. I natt mellan 2 och 4 låg jag och skrev på engelsknovellen, och precis när jag släckte lampan insåg jag att "det här är riktigt jävla dåligt, måste göra om". Sagt och gjort, i dag har jag totalskrotat det jag skrev i natt och börjat om. Har nu skrivit själva grunden i alla fall, tyvärr måste den nog vara längre än vad den är (1100 ord) men jaja. Det får lösa sig. Älskar mig själv för att jag är så duktig. Har dock inte varit speciellt effektiv.

SCHEMA FÖR VECKAN!! (SKA FÖLJAS!)

Måndag: Häng med på alla lektioner, speciellt religionen!! Håltimmen ägnas åt att förbereda novellanalysen på engelskan. Ska göra en mycket bra insats på engelskan, bra diskussion med kloka kommentarer, samt effektivt skrivande av novellen. Kommer hem vid fyra. Under kvällen ska jag läsa igenom allt vi gått igenom om elektronik och magnetism, gärna fatta något av det också. Läsa igenom religionen. Se till att allt är under kontroll till svenskaredovisningen. Skicka in sammanställningen av affärsjuridiken.

Tisdag: Träna inför svenskan på stugtiden, göra eventuella korrigeringar. Börja skriva på religionen. Dessutom se till att få in lite bilder på företagets hemsida.

Onsdag: Se till att svenskaredovisningen blir en framgång. Göra förväntad tyskaläxa. Se till att hänga med extra bra på matten för att undvika att halka efter med pq-formeln. Fika hos mormor och morfar för firande av morfars födelsedag.

Torsdag: MYCKET effektivt arbete på engelskan för att sedan kunna njuta till 100% av fikat i stan. Beroende på tid för hemkomst fila klart på novellen.

Fredag: Plugga naturkunskap, göra klart novellen om detta inte hanns under torsdagen.Vid tid över gärna fortsätta med religionen. Förbereda allt inför HP-marathonet.

Lördag förmiddag: Gå upp tidigt, fixa kladdkaka och liknande, se till att dvd:n fungerar och att huset är i hyfsat presentabelt skick, se till att mobilen är laddad och påslagen utifall folk skulle misslyckas med att hitta hit, komma ihåg att messa Tove och påminna om att hon vid behov måste fånga upp vilsna människor. Gärna trycka in någon timme religion.

Lördag eftermiddag-söndag: NJUTA AV HP-MARATHONET OCH MITT OERHÖRT PERFEKTA LIV! YAAY!

Sannolikhet att detta följs: 0,5%. Med andra ord mycket goda chanser...

In loving memories...

1 kommentar:

Anonym sa...

hahahahha X'D Elektronik och magnetism tror jag att jag kan, ifall du behöver hjälp. :P Fast det beror lite på vilken nivå ni läser det på såklart haha