fredag 22 februari 2008

Fair

Wotcher!

Har nu kommit hem, ätit och vilat upp mig lite efter mässan. Vår monter blev rätt bra till slut (bilder finns på bdb), men det var rätt stressigt! Fick stressa tillbaka till skolan tre timmar innan invigningen för att skriva ut namnlappar och de sista grejerna fixade vi minuten innan mässan öppnade. Bra framförhållning där. Menmen, det funkade ju till slut och det är huvudsaken!

Ska inte dra alltför mycket om mässan i allmänhet, vill ni veta mer får ni fråga helt enkelt ^^ Däremot är det dags att uppmärksamma ett par ädla handlingar som utförts! (Vet inte om dessa personer är/var gryffare, men om kategorin bara är öppen för uttalade gryffare kommer det bli typ två personer som hyllas och det vore ju rätt enformigt. Dessutom kan man ju utföra en gryffig handling utan att vara gryffare!)

Ädel Handling 3 (1 och 2 var i förra inlägget!): Tillägnas alla de personer som hjälpte oss i samband med mässan! Våra sponsorer, andra företag på mässan som lånade ut stolar, Sara som fick hem våra plåtar, Tobbe som fick bort häftstiften från väggen... listan kan göras lång. Ingen mer nämnd, ingen glömd. Tack till alla!

Ädel Handling 4: Throw It som skänkte en godispåse och sex kexchoklad till mig!! Gjorde mig på mycket bra humör och gör att jag har nåt att äta om jag blir hungrig i natt (hunger brukar inträffa vid ca 4.00, och kexchoklad funkar nästan lika bra som energiintag som mozzarellaost). TACK THROW IT!

Nej vet ni vad, nu ska jag faktiskt spela Röj! Tycker jag förtjänar det. Må som ni förtjänar (i de flesta fall SUPERBRA med andra ord!)

1 kommentar:

Anonym sa...

vad är du nere på då? :)