måndag 18 februari 2008

2 timmar bortkastade

Hahahahha. Seriöst. Gick till engelskan, tog närvaro, åkte hem. Kunde ju lika gärna åkt hem vid tolv. Älska att jag är så jävla pliktskyldig och hatar frånvaro så mycket att jag slänger bort två timmar på ingenting.

Nu ska jag ju plugga naturkunskap...ehm..host...kanske. Snart typ. Lalala. Men jag läste igenom flera av papprena om organisk kemi och upptäckte att jag kan det mesta, och då blev jag så nöjd att jag slog ihop boken. Och nu sitter jag här, och då brukar det vara svårt att komma loss. Dessutom är jag inte på humör för plugg. Sitter och skriver totalt jävla meningslösa grejer i sms och på msn. Stackars mina vänner. Älskar att dom ställer upp och svarar också.

Måste göra en liten korrigering i mitt schema direkt. Gunilla Backman ska vara med i Jeopardy kl. 19, får inte missa det. Ryktet säger dock att hon var riktigt dålig. Whatever, så länge hon sjunger som en ängel så.

Inga kommentarer: