onsdag 20 februari 2008

Ädla Gryffs!!

Wotcher!!

Efter mogna övervägningar har jag beslutat mig för att införa en ny kategori här på bloggen; Ädla Gryffares Gärningar i Vardagen! Här kommer jag samla små anekdoter om vad vi gryffare uträttat. Jag börjar på en gång!

Ädel Handling 1: Linnea och hennes kompis Louise bakade tårta till sin kompis som fyllde 18! Detta visar på lojalitet och god kamratskap, d.v.s en mycket ädel och gryffig handling. Jag är stolt!!

Ädel Handling 2: Hanna peppade mig inför UF-mässan när jag satt och whinade i måndags! Fick mig på bra humör, även detta en mycket ädel handling. Stoltheten lyser runt mig just nu!!

Och för den som tror att det här kommer bli en kategori som lika gärna kan döpas till "Hyllningar till Linnea och Hanna", så ja, ni har kanske rätt. Men isåfall beror det på att det är dessa människor som utför de ädla handlingarna och räddar världen, och inte på att jag favoriserar dom. Så ut och utför ädla handlingar så kanske du också får en plats i bloggen!!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Gud vilken fin och ädel kategori Christine. :''''D

Christine sa...

Aaw glad att höra att du tycker det Linnea!! :''D

Anonym sa...

jag är en smart ravare i stället^^

Christine sa...

Hah det kan du ju få tro XD

Gryffare är smartare än ravare. Hermione = bäst i sin årskurs.
Dumbledore = största trollkarlen i sin generation, gryffare.
James och Sirius = bäst i sin årskurs, gryffare.

Etcetera. Det är canon att Gryff är bästa elevhemmet :D

Anonym sa...

MEN JAG GILLAR JU DEN KATEGORIN!! HYLLNINGAR TILL LINNEA OCH HANNA ÄR PERFEKT... BLIR GLAD

Christine sa...

Hahha AAAW JAG BLIR ALLTID LIKA GLAD NÄR JAG KAN GLÄDJA DIG HANNA <3