söndag 10 februari 2008

Nej jag orkar inte bra rubrik

Wotcher!

Jag hatar mig själv just nu. Jag kan inte FÖRSTÅ hur jag kunde glömma novellerna i skolan, det händer bara inte. Muntlig diskussion på måndag och jag har inget att säga nu. Jag kommer aldrig förlåta mig själv. Okej att jag hade bråttom till tåget men det är i alla fall oförlåtligt.

Nästan lika oförlåtligt är det att jag inte pluggat ett jävla skit i dag utan istället slängt bort dagen på att sova och slöa framför teven. Jag undrar vart mitt "allt ska göras snabbt, effektivt och proffsigt" tog vägen. Det försvann ungefär samtidigt som jag fick en del att göra.

Nej, eftersom jag i alla fall inte är speciellt trött SKA jag fixa lite plugg nu. Ska ska ska, spelar ingen roll att klockan är 01.40. Pluggar jag nu blir den här veckan lättare, så är det snart torsdag och fika med alla favoriterna och sen helg med HP-Marathon. Blir kanonbra.

Oh, och för dom av er som var avundsjuka redan när ni hörde om tiramisun så kan jag meddela att både pastasalladen och tiramisun blev fullständigt himmelska. Jag är nu 100% säker på att vi kommer få jobb på fruktansvärt läcker restaurang i Rom, dagen efter att vi fått jobb kommer Totti och Sirius-snygg kille in och faller pladask för oss. Sen gifter vi oss med dom och får flera barn som vi döper till coola HP-namn typ Lily och Remus (passar extremt bra i Rom). Och hela denna vackra saga började med två kämpande människor som vispade både grädde och äggvita manuellt med ballongvisp i en etta i Vällingby. Jag älskar oss.

In loving memories...

Inga kommentarer: