måndag 18 februari 2008

STALKAD!!

Det händer inte. Jag är stalkad. Först sitter jag på msn och försöker övertyga folk (läs: Tove och Hanna) om att dom vill komma på UF-mässan på torsdag kväll. Sen går jag in i duschen och sätter på radion. OCH VAD TROR NI KOMMER?? Rätt, reklam för FUCKING UNG FÖRETAGSAMHET!! Jag menar vad är sannolikheten?? Som om UF inte tagit över min hjärna nog, nu ska jag INTE ENS FÅ DUSCHA UTAN ATT BLI ÖVERFALLEN. Det saknas bara att mina drömmar influeras av det också.... typ trion ska starta UF-företag... kan se dom framför mig, först idéspåning... Ron tycker att hela idén är "Wicked", Hermione tycker att det är en kanonbra chans till nya erfarenheter och tycker att deras affärsidé ska vara att sälja ett mobilt bibliotek, och Harry undrar om dom inte kan utveckla en ny racerkvast och döpa den till nåt coolt typ "Sirius 2000".

Shit vad skadad jag är av både HP och UF. Gissa tre gånger vilket av det jag tycker bäst om.

Haha älska att jag inte pluggat nån naturkunskap. Om man inte räknar att jag skrivit om ett par av frågorna så dom fått HP-anknytning. Ska ta och lägga ut dom här i bloggen för mina klasskamraters skull faktiskt.

Inga kommentarer: