tisdag 5 februari 2008

Ååååååååh SEMLA!

Wotcher!

Som vanligt varit en mycket slapp tisdag. Kan egentligen inte komma på något nyttigt jag gjort. Naturkunskapen - alkoholer, låång genomgång av vad för mycket metanol och etanol leder till. Kan väl iofs vara bra att veta men... det är ju inte direkt som att jag bara "åh, titta, träsprit, jag tror jag ska ta mig en klunk". Menmen, ansträngningen var ju minimal så jag klagar inte.

Bl.a tack vare starka pådrivningar från vissa elever i klassen bjöd TTA-rådet dagen till ära på semla!! Goda men lite väl stora, proppmätt efter halva. Well, man ska inte klaga dock, det var ett bra initiativ! Stötte även på Tim som är nyss hemkommen efter 2,5 månad i Marocko, Surinam, Guinea, Kap Verde, Colombia och på Atlanten. Han kommer minst sagt ha sett världen efter 3 år på sin skola ute på Öckerö. Underbart att träffa honom igen!!

Sitter just nu och väntar på träningsmatch mellan Sverige och Slovakien i ishockey. Säger väl lite om hur kul jag har det just nu. Jag vill att min Merlin-film ska komma!

In loving memories...

Inga kommentarer: