tisdag 12 februari 2008

HAHAHA IQ NOLL!!!

Wotcher!

HAHAHAHA, har precis sett del av den underbara "9A", som ju måste bestå av de mest oallmänbildade ungar jag någonsin sett! "I vilket land ligger London?" "Vet inte", "Har ni gått igenom Pythagoras sats?" "Vaa?" samt *lärare håller upp död mus* "Lever den?" frågar han och alla sitter knäpptysta utom ett par tjejer som halvt gömmer sig bakom varandra, som om den döda musen skulle attackera dom. Hahhahaha helt sjukt hur 15-åringar kan vara så totalt borta. Dom skulle inte ens platsa på Igelsta (OBS SKÄMT INGET EMOT IGELSTA, utom det faktum att dom inte kan stava till överraska). Såna här program är bäst för det får en att känna sig så jävla smart!

Nej det var allt för idag, har ju till och med kommit igång med religionen! Älskar mig själv.

In loving memories...

5 kommentarer:

Caroline sa...

alltsåååå jag skulle kollat på det men jag kollade på house i sovrummet och där funkade inte ljudet på ettan och tvåan O.o

var det bra?

Christine sa...

haha jaa och fett kul. Nejmen om man ska se det som en seriös grej så var det bra, en heel del man kände igen från skolan. T.ex lärare som sitter och säger att "ååh dom är ju så duktiga, trevliga, kreativa" bla bla... och sen ser man på resultaten och bah "kallar ni det här bra?". Så väldigt intressant.

Caroline sa...

okej. jag får väl försöka se en eventuell repris på en teve med fungerande svt1+2-ljud...

Anonym sa...

haha det var skitkul men det är ju itne riktigt elevernas fel, de verkar ju inte ha fått någon vidare utbildning. jag tror att om jag gått i den klassen hade jag nog varit smartare än dom verkade (tänk på att dom säkert var nervösa eftersom det filmades, då kanske man hellre e tyst än säger fel) men säkert rätt korkad ändå..

Anonym sa...

haha det var skitkul men det är ju itne riktigt elevernas fel, de verkar ju inte ha fått någon vidare utbildning. jag tror att om jag gått i den klassen hade jag nog varit smartare än dom verkade (tänk på att dom säkert var nervösa eftersom det filmades, då kanske man hellre e tyst än säger fel) men säkert rätt korkad ändå..