måndag 4 februari 2008

BeachQueen

Wotcher!

Dagen har spenderats i Beachvolleyhallen, idrottsdag på StaR! Än en gång avslöjades det vilken bedrövlig, icke-existerande, så kallad kondition jag besitter. Efter att ha sprungit runt ett varv i sanden kunde jag knappt andas. Pinsamt var ordet. Att spela gick dock okej och var rätt kul. Ska även passa på att gratulera Maria som blev Beach Queen - OS 2012 nästa?

Just nu har jag extrem beslutsångest (ej ovanligt för mig). Jag ska beställa några filmer har jag tänkt mig, men kan inte bestämma mig för vilka. Jag är 100% säker på att jag ska beställa Merlin, men sen vet jag inte. Jag är jääkligt sugen på The Wings of the Dove, den finns dock inte på cdon så då måste jag beställa från discshop=30 spänn extra i frakt. Chicago är jag också sugen på, 120 kr både på CDON och DS, men den har jag ju sett flera gånger och frågan är om jag i nuläget har råd med 12o kr för nåt jag redan sett. Dessutom vill jag ha Sleepy Hollow.... GAAH KAN INTE BESTÄMMA MIG! Är det någon som sett WotD eller Sleepy Hollow och kan säga om dessa är bra?

In loving memories...

Inga kommentarer: