söndag 16 mars 2008

200

Yay!! Detta är bloggens tvåhundrade inlägg... startade den typ sista december 2006. Typ 400 dar tog det alltså att uppnå 200 inlägg. Jag är inte en särskilt bra bloggare. Men jag har faktiskt blivit bättre de senaste månaderna!

Helgen har varit rätt trist faktiskt. Spontanåkte till Stockholm efter skolan i fredags och träffade Tove och lite annat folk, vilket var rätt så trevligt. Var trött och däckade vid halv elva på kvällen. Sov mer eller mindre till tre igår = icke bra. Sen satt jag själv och såg lite av mello, men mest Roma. Som vände 0-1 till 2-1 mot Milan på tre minuter och därmed räddade hela helgen. Roma är bland det enda i hela världen jag kan lita på just nu. Jag vet inte vad jag skulle ta mig till utan dom.

Ny vecka känns ju lagom roligt, menmen. Fyra dagar och sen är det lov, och helgen efter lovet kommer i alla fall Linnea hit vilket kommer vara väldigt välbehövligt.

Jag är trött på ord
Orkar inte mera
Sår från längesen
Går lätt upp igen

Åh, ska på konsert i Berwaldhallen med bl.a Gunilla Backman 19 april. Ska bli väldigt roligt, det var ett tag sen jag såg henne nu. Hennes röst har dock varit ett jäkla stöd.

1 kommentar:

Anonym sa...

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D: 4 april :D:D:D:D:D:D:D:D:D