torsdag 6 mars 2008

Jag vill ha fredag idag

Wotcher!

Ååh i morgon kommer bli bäst! I alla fall efter tyskaprovet. Suck, orkar inte plugga, det finns inte mycket som är tråkigare än tysk grammatik och glosor. Men det är bara att GÖRA SITT BÄSTA så kommer det nog gå bra.

ÄDLA HANDLINGAR har såklart utförts!!

1: Först vill jag lägga till en ädelhets-poäng till elogen jag gav till Sampo för att han hjälpte mig med matten. Jag tycker om Sampo!

2: Linnea, Li, Tove och alla andra som gladdes med mig efter Romas seger igår! Delad glädje är dubbel glädje!

3: Vid halv tolv igår kväll, när jag satt och jublade som mest skickade Hanna ett sms. Och sen ett till och ett till, och jag svarade såklart. Så blev klockan tolv och jag kom på att jag skulle upp vid sex. Och då är Hanna så ädel att hon säger att hon inte kommer svara på fler av mina sms eftersom jag var tvungen att sova, trots att hon sitter helt själv på tunnelbanan! Att inte svara på sms kan ju ses som lite elakt, men i detta fall var det väldigt ÄDELT eftersom det visar på en fin omtanke om min hälsa. Jag blev faktiskt rörd. Så typiskt en sann gryffare att göra en sån fin sak!

Och det känns som att jag har glömt en hel del nu, så skrik till om ni känner er bortglömda! Ädla handlingar bör och ska uppmärksammas!

Inga kommentarer: