måndag 24 mars 2008

Whininglista

Hahah är trött på det mesta nu och ska GNÄLLA!! Saker som irriterar mig:

* Att folk inte kan fatta att det heter surprise, inte suprise.
* Vara sist i kön.
* Saknad i alla dess former... jag saknar morfar, saknar vännerna som inte är i stan, saknar Rom, saknar tobbe och ewwe och alla andra i skolan som jag insett att jag faktiskt har riktigt roligt med, saknar innebandyn.
* Värdelöst lov so far.
* Min egen värdelöshet på betapet.
* Zlatan.
* Cristiano Ronaldo.
* Min egen blöh-ighet.
* Laziales som tror att Lazio är bäst i Rom för att dom med tur och domarhjälp vann derbyt. Vilka slåss om scuedetton, är i CL-kvartsfinal, är regerande coppa italia-mästare med chans att försvara titeln? Och vilka är bara 10 poäng från Serie B? laziales, snälla inse, ni kommer alltid vara lillebror, kusinerna från landet som ingen inne i stan vill veta av.
* Slytherin.

1 kommentar:

Anonym sa...

haha puss