tisdag 4 mars 2008

pq-äckel

Wotcher!

Once upon a time, så gillade jag matte. Det var mitt favoritämne, jag var bra på det. Numera tycker jag att det bör utrotas och försvinna från jordens yta. Ingen frisk människa mår bra av matte. Det är totalt meningslöst och tillför inte världen någonting. Speciellt illa tycker jag om andragradsfunktioner, grafer och sånt. Väldigt olyckligt att jag inte fattar ett skit av det. Ännu mer olyckligt att jag har prov på det imorgon. Tragiskt att matten kommer förstöra mitt annars ganska bra snitt. Eloge dock till Sampo som i alla fall försökt hjälpa mig. Ibland är naturare braa.

Jahaapp och i dag är det Arsenal på teve och i morgon ska jag fika med Li och sen se Real - Roma. Det blir bra. Måste dock göra klart short storyn... eller ja den är egentligen klar men jag bör kanske ändra lite i den och så borde jag hitta nån som kan korrekturläsa.

2 kommentarer:

Anonym sa...

men andragradsfunktioner är kuuuul!

Christine sa...

Andragradsfunktioner är hysteriskt onödiga.

Hur går det med linjära funktioner?