måndag 10 mars 2008

Sjuka drömmar

Och nu sitter jag i skolan och väntar på en aslång sliskig kärleksfilm på engelskan som säkert är jättebra egentligen men som jag bara inte orkar se.

Sandra tänker dissa min blogg i en månad. Tycker det är lite dålig stil faktiskt. Nu sjunker mitt läsarantal med typ 20%. Tack Sandra, känns det bra nu??

Hade sjukaste drömmen i natt, först var det någon typ av WWIII eller om det kanske egentligen var I, Dumbledore och Sirius var där och Dumbledore var värsta "aah vi måste skydda Sirius, vi får inte förlora honom, han är vårt bästa vapen!". Jag tror min hjärna har påverkats av Hannas Sirius-besatthet. Sen ändrades drömmen till att aunt Petunia var attraktionsansvarig på Disneyworld och stod och berättade för hela kön om när hon skulle lära Dudley simma. Helt sjukt. Min hjärna är fan inte frisk.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Sandra kommer inte kunan svara på den där fråga på ett tag eftersom hon int ekommer att gå in på en månad!

Christine sa...

Jävla Sandra. Jag ska blogga som en galning den här månaden, så det tar en vecka för henne bara att läsa igenom allt!

Känner mig sviken. Trodde man kunde lita på Sandra :(

Anonym sa...

hahaha drömmen <333 hahha