tisdag 18 mars 2008

failure

AAH RUBRIKER!!! Sandra har failat!! Jag står åter på typ 5 läsare!! Känns bra. Målet var en månad och hon klarade en vecka, men vad tusan. Jag klarar knappt en dag så jag tycker det var strongt gjort av Sandra ändå.

Just nu sitter jag och berättar för Olle vad han ska skriva i sitt religionsarbete där han jämför matregler inom de västerländska religionerna. Jag är verkligen för snäll ibland... men jag är hyfsad på religion och det är kul att hjälpa till. Men egentligen borde jag väl försöka skriva den naturalistiska dikten istället. Just nu är den så usel det bara går. Disaster. Men jag pallar inte, har redan läst 450 av 620 sidor av Brott och Straff, samt läst 6 långa textutdrag. Jag är rätt skoltrött just nu. Jag och Tobbe har dock en pakt om att vi båda ska ha läst ut Brott och Straff innan den här veckan är slut. Jag kommer klara det enkelt, dock osäker på Tobbe, haha. Cissi, håll dig borta från Tobbe i helgen, han måste hålla this unbreakable vow!

Idag har varit en såndär halvslö men ändå seg dag som bara tisdagar kan vara. Jag känner mig noll peppad för resten av veckan. Trots lovet, men vad är det för kul med lov liksom när ALLA åker bort och jag kommer sitta hemma och plugga? Inte speciellt roligt. När jag ändå är i gång och whinar ska jag gnälla på snön också. Växthuseffekten, ja tack, inte fan har det blivit varmare här nu inte. Slaskigt och skit. Ett under att pendeln gick som normalt både igår och idag, vad är felet SL?

Nähä, nu ska jag se om jag inte kan få se på Färjestad-Frölunda. Imorgon är det derby. Jag saknar Rom.

1 kommentar:

Anonym sa...

Du var jättesnäll :D

Och du ska få hjälpa till mer när du loggar in idag... =D