lördag 8 mars 2008

rättelse

Jag älskar att mina bloggläsare är uppmärksamma!! Tydligen var det Ewwe som Tobbe offrade sin plats för, och visst var det en naturetta som hade lektion! Det kan ju förklara varför de satt kvar i klassrummet, dumma naturare har inte ens lärt sig klockan. Pttf!

Singstar var iaf splendid, trots att jag sööög, och jag älskar Hanna och Li. Dom är bääst!

Hum jag har en massa ädla handlingar som har utförts...som jag TYVÄRR inte kommer ihåg nu! En var iaf att Hanna satt och höll i öööh grejen-vad-den-nu-heter (munstycket?) när vi skulle pumpa luftmadrass eftersom pumpen var extremt icke-made of awesome, och så lät hon mig vinna på singstar <3. Sen vet jag att Hanna gjorde nåt mer ädelt, men kommer inte ihåg vad, och hon leder iaf så stort, det är bara Linnea som är i närheten, så hon behöver inga fler poäng. Måste dock försöka komma på VAD det var Li gjorde som vi sa var ädelt, för det är kul om super-slytharen får gryff-poäng, hihi.

Nähä, ska nog kolla Sleepy Hollow nu.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jaha här smutskastar man naturare, nu gör det ju inte så mycket eftersom de var ettor, men i alla fall;(

Christine sa...

Hahah förlåt! Men alltså en naturare i tvåan är bra, och en etta funkar okej om det är en sammare, men en NATURETTA.... äckligt XD