torsdag 27 mars 2008

Backpacker

OMG! Jag har just återupptäckt vilket sjukt bra spel Backpacker är. Åt skogen med Zelda, Super-mario, Rayman, Halo... backpacker äger. Tidernas bästa spel. Vad är det roliga med att skjuta och springa och hoppa när man kan resa runt i världen och bli allmänbildad. Backpacker är hemligheten till min framgång. Ska börja spela det lite mer aktivt igen. Så made of awesome. Jag+Backpacker=Bildad Christine.

Förutom religionsuppsatsen som är under kontroll så går det katastrofalt med skolarbetet. Beslutade mig för att skjuta upp pluggandet av affärsjuridiken tills jag kom på att från torsdag nästa vecka kommer jag antagligen vara helt uppbokad. Och jag vet att vi kommer få tyskaläxa, och så är det UF-presentationen som ska göras, och svenskan måste fixas, och säkert massa annat. Och imorgon tänkte jag träffa Tove, och så vill jag träffa Hanna innan nästa helg. Lite trängt läge, minst sagt men...LÖRDAG BLIR PLUGGDAG!!

1 kommentar:

Caroline sa...

hahaha jag hade backpacker junior. det skulle vara kul att spela det igen O.o men jag tror inte jag skulle klara av vanliga backpacker X)