onsdag 12 mars 2008

Min vanliga otur

Gah är det inte typiskt. Åker in till stan, går runt, vet inte vad jag ska hitta på. Försöker messa Tove men hon svarar inte, och jag antar då att hon har lektion. Tänker att jag ska överraska henne genom att åka ut till hennes skola och möta henne efteråt. Sitter ute i kylan till tjugo över fyra innan jag inser att hon måste ha glömt att sätta på mobilen eller nåt. Så fick promenera tillbaka till Fridhemsplan och ta tunnelbanan till Gamla stan och träffa nördgänget istället. Vilket kanske inte var det smartaste eftersom jag var trött och inte mådde överdrivet bra. Kommer hem och hör att Toves mobil hade dött men att hon hade haft tid att promenera med mig. FUUCK!!!

Jaha och imorgon är det begravning och det känns ju sådär lagom kul.

Inga kommentarer: