söndag 9 mars 2008

det är bäst här och nu

Jag är jag
du är du
det är bäst här och nu

Så fan heller att det är, det är riktigt jävla sämst här och nu, och jag älskar verkligen att jag sitter här nu istället för att sova när jag måste plugga affärsjuridik och fixa färdigt religionen om några timmar, skit också.

Jag var så lycklig att du fanns
Hos mig och ingen annanstans

Den här veckan kommer bli äckligt jobbig. Jag funderar allvarligt på att gå i ide och bara skita i alltihop, men det funkar inte för då kraschar jag affärsjuridikkursen vilket vore en katastrof. Så det är bara att resa sig upp på nio och köra på som om ingenting hade hänt. Den vanliga stilen alltså.

En av oss som gråter
En av oss som låter
Dagar bara gå

En av oss blev över

6 kommentarer:

Anonym sa...

jag håller med dig angående den här veckan, den kan bara försvinna ur historien tycker jag. men man får tänka positivt, för att det är bara den hela veckan innan lov, för veckan efter den så slutar vi ju på torsdagen =) haha sen har jag en intressant sak att berätta som jag kom på igår. jag satt och slog upp lite svenska ord på latin (bara för att jag hade tråkigt, och inte orkade plugga) och helt plötsligt skrev jag ordet vit =O och det är på latin Albus, Albus Dumbledore!!! haha det kanske du redan visste. men jag tyckte det var kul =D

Anonym sa...

"Så det är bara att resa sig upp på nio och köra på som om ingenting hade hänt"

Vad har hänt?
Tänk på Roma Christine. Och på påsklovet! Då ska vi ses. Jag saknar dig x_x

Christine sa...

Sandra: Jaa tack och lov att det snart är påsklov! Japp visste att albus betyder vit (det är därifrån ordet "albinism" kommer också!), men NICE att du har upptäckt det också! Dessutom älskar jag att ditt sätt att underhålla dig när du har tråkigt är att slå upp ord på latin, så talar en sann StaRare! :D

Tove: Ja ROMA räddar mitt liv. Och jaa jag saknar dig så in i helvete, ses snart ja! Gå på match i kvalserien tillsammans kanske?

Anonym sa...

haha men åh nu känner jag mig dum. varför tänkte jag inte bara på albinism?
Jag gör alltid allt som kan tänkas vara roligare än att plugga, och det är mycket måste jag säga. Men nu är det affärsjuidik som gäller och ingen mer dator förrän ikväll! vi kan ju inte göra något annat än att skratta och önska mig lycka till.

Anonym sa...

ja jag och Miche har redan planerat resa till Gävle :P

Christine sa...

Sandra: Haha ingen fara, du är inte dum ju! Albinism kunde ju ha betytt vad som helst ^^ Ååh vad duktig du är, jag sitter vid datorn och har boken uppslagen bredvid och kikar lite då och då :D

Tove: Jaa då vill jag med om det inte är nåt viktigt i skolan då ^^