onsdag 19 mars 2008

he's back!!

Åh, vad glad jag blev igår när jag upptäckte att Voldemorts blogg är tillbaka! Jag spenderade ju varenda håltimme i höstas åt att sitta och asgarva åt den. Hoppas att Lucius och Bella inte hittar på några fler dumheter som kan hindra Voldies bloggande. Om ni inte fattar något så får ni faktiskt kika in själva, länken finns till höger. Kolossalt underhållande. Jag satt här och förvånades över bloggens braighet typ "man skulle nästan kunna tro att det är ett geni som har skrivit den!". Så kom jag på att det ju ÄR det! Och just nu saknar jag detta lilla geni ofantligt mycket.

Och den här dikten är sanslöst dålig, den förtjänar faktiskt ett VG eller till och med G på riktigt. Jag gråter över att jag inte kan skriva dikter. Det är pissjobbigt. För övrigt är IG/G/VG/MVG ett fult betygssystem. Hädanefter accepterar jag bara "Outstanding".

3 kommentarer:

Anonym sa...

XD Vad är det för dikt? Kan jag hjälpa till? När ska den lämnas in?

Anonym sa...

hon ska inte ens betygsätta dikten så andas ;)

Christine sa...

Tove: Den var så dålig att jag inte ens vågade visa för dig XD har skickat in den nu.

Eve: Jag veet, men du vet hur jag är. Jag hatar när det jag gör inte blir bra.