måndag 3 mars 2008

design

Wotcher folk!

Sitter här i skolan och har just insett att jag tror att jag är lite trött på hur über-rosa den här bloggen är. Funderar på att byta - vad tycker ni?

Jag är dock lite glad ändå nu för jag ska få skriva om HP som VG/MVG-arbete i religionen. Det kommer bli fett nice och jag tror faktiskt att det arbetet kommer bli ganska roligt att skriva, vilket gör mig ganska mycket mer motiverad. Så i kväll ska jag plugga matte och eventuellt fila på engelskan, om jag har tid skriva islam-grejen så jag sen kan fokusera religionen på det fina HP-arbetet.

Hade extrem umgåtts-med-folk-baksmälla igår. Att vara omgiven av människor jag tycker är bäst i världen tre av fyra dagar är typ unikt för mig och det blev sjuukt ensamt igår kväll. Saknar folk.... men har ju mitt lejon iaf haha. Tack ikea.

5 kommentarer:

Caroline sa...

rosa är fint.

Christine sa...

hahah om du säger det så :D

Anonym sa...

jag tycker rosa är fint jag meed, men om du är trött på den kan du ju byyyta ett tag.. eller nåt. XD

aaah jag saknar er alla så mycket. jag vill till stockholm nuu. ._.

Christine sa...

Linneeea jag vill ha dig till sthlm nu <3

Anonym sa...

BYT XO