lördag 19 april 2008

Det levande, resonerande, lexikonet!

SCOOP SCOOP SCOOOOOOP!! Ny ädelhetspoäng utdelad!! Jakob, även känd som det levande, resonerande, lexikonet, eller som der englishmeister, har flera gånger hjälpt mig att få ihop dom här förbannade synonymerna/antonymerna. EN APPLÅD TILL JACKE!!

Jag har ingen riktig koll på hur ställningen ser ut just nu, men jag vet att listan på personer som handlat ädelt hela tiden utökas, samt att mina ponnys fortfarande är ohotade i toppen. Ska även tillägga här att Linnea har en ädelhetspoäng som ligger och väntar och verkställs så fort hon med säkerhet fixat en "Det händer nu"-film till mig.

Förresten så är Stockholm mindre än man tror. Idag skulle jag ta 69:an ut till Berwaldhallen och åker upp vid t-baneuppgången vid Sergels torg. I rulltrappan tänker jag "undrar om någon hoggare typ Matilda är här". Åker upp, ingen Matilda, går för att leta efter bussen när jag känner att nån tar tag i mig. AAH, panikar, vänder mig om, ser - ELIN!! Det var riktigt nice faktiskt. Älskar att kunna åka till vissa ställen i stan och nästan alltid hitta nån man känner.

1 kommentar:

Anonym sa...

Stockholm är storg men sergels torg, plattan och drottninggatan är desto mindre..?