lördag 12 april 2008

Smygreklam

Dumt att kalla det smygreklam när det är alldeles uppenbar reklam, men iaf; Tove har börjat blogga igen! Tove är ju typ den mest intelligenta, snygga och underbara människa som går omkring på denna jord så ni vet att ni vill läsa!

Och nu är det plötsligt inte så mycket kvar av helgen och det enda jag har gjort är en del av naturkunskapen och engelskan. Och på måndag är det ju BSB-konsert så då blir det ingen plugg, förutom kanske lite på håltimmen innan engelskan. Menmen. Det löser sig väl på nåt sätt. Jag känner att min skolsituation börjar bli en riktigt katastrof.

Nu sitter jag och bläddrar lite i mitt (lilla) musikbibliotek och hittade min favoritlåt från när jag var typ 14. Jag både längtar och längtar inte tillbaka till den tiden. Jag har typ...vänner som står närmare mig nu och som jag litar mer på än vad jag hade då. Å andra sidan finns det vissa saker jag hade då som jag skulle ge upp rätt mycket för att ha nu.

3 kommentarer:

Anonym sa...

vilka saker? morfar? och vilken låt..?

Christine sa...

dels det och typ...andra. ehehe låten skulle give away far too much.

Anonym sa...

meh säg nu. säg på msn både the meaning of "andra" and the titel.