tisdag 8 april 2008

Hata UF!!

Jag är så fruktansvärt trött på skolan just nu, och speciellt på UF. Fine, det är säkert bra erfarenheter och det är kul ibland MEN all den stressen det innebär gör att det är sjukt ovärt att gå igenom hela den här processen. Särskilt när man satsar på höga betyg i alla andra ämnen. Jag vill bara att UF ska vara över och SNART SNART!! Egentligen bara årsredovisningen och S07-presentationen kvar. Vilket typ är asmycket eftersom jag inte riktigt har koll på ekonomin, ehehe. Men jag ska få det nu. Så fort jag fattat hur man väljer vart man ska spara bokföringen i datorn så man kan skicka det till skolans datorer. Jävla piss.

Måste plugga affärsjuridik också. Och naturkunskapen som vi knappt börjat på. Och fixa färdigt religionen, och sen kommer svenska och affärsjuridikuppsatserna. Och alla nationella prov. Hahah. Någon som vill byta liv? Trodde väl inte det.

Bah missade ju Ädla handlingar sist och nu kommer jag inte ihåg så mycket. Kan vi inte bara enas om att linnea och hanna vann och är bäst, och så får jag lägga ner kategorin?

6 kommentarer:

Anonym sa...

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOES DEN KATEGORIN LYSER UPP MIN VARDAG JU!!!!!!

Christine sa...

Hahahahahha du är sjuuk men okej för din skull får den vara kvar <3

Anonym sa...

MIN MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEED!!!!! VART SKA MAN ANNARS BOOSTA SITT EEEGOOO?? XD

Christine sa...

haha okej för din skull också linnea <3

Vilken fantastisk slump att det var JUST dom här två människorna som direkt skriker om att dom vill ha kvar kategorin...

Anonym sa...

verkligen en fantastisk slump...

Christine sa...

Tove: JAG VET!! Slumpen är otrolig ibland.