fredag 25 april 2008

one more day on all my own

Idag har varit ganska okej. Skolan funka. Inte så man hoppa av glädje, men inte jätteansträngande. Sen var jag bra fangirl och träffade Hanna typ två minuter på centralen när hon skulle på tåget till borlänge. Var ju inte LITE sugen på att hoppa på själv men som jag sa, jag tror 1) Tove hade känt sig lite bortprioriterad, 2) Någon hade blivit ganska förbannad och 3) Min ekonomi hade dött ännu mer. Sen träffade jag i alla fall Tove och promenerade på Djurgården (älska djurgårdsfärjan!!), åt i Kungshallen och såg på så ska det låta. Som sagt en ganska okej dag. Nu sitter jag och väntar på NHL-hockeyn. HÅÅÅCKEEEY!!

Den här helgen MÅSTE jag verkligen plugga om jag inte ska avlida av stress. Men nästa vecka är i alla fall bara tre dagar och sen fyra dagars lov, så det är bra. Jag överlever. Hoppas jag.

Inga kommentarer: