söndag 6 april 2008

Gästbloggarna och annan skit

Ja, som ni såg blev min blogg invaderad! Av två av mina absoluta favoritmänniskor i hela världen. Jag börjar nästan grina nu för att jag saknar dom så mycket. Nu har jag dock reclaimat min blogg här, så nu blir det ordning och reda. Jag ska dock låta dom sno den nån gång igen eftersom kvalitén höjdes betydligt.

Helgen skulle jag kunna skriva en uppsats om, men Linnea och Hanna har ju redan beskrivit en del i förra inlägget och det ligger ju bilder på bdb så jag tror vi nöjer oss med ett litet axplock av helgens händelser och upptäckter.

* Linnea och Hanna är sjuka matvrak. I fredags tryckte vi oss pasta och mozzarellaost, en hel kladdkaka, samt åtta hekto godis (puh, tur att Tobbe inte läser bloggar, då hade han inte hämtat vatten åt mig i matsalen på en månad utan bara gnällt om att jag borde ut och springa). Lördag morgon frukost vid kvart över tio, och vad händer när vi kommer in till stan kvart i tolv? Jo, galningarna springer direkt till Burger King. Sen hem till Hanna och dumpa grejerna, och second lunch på Subway. Sen höll vi oss faktiskt i schack tills efter konserten då det var pizzatime. Dom tryckte i sig varsin stor pizza. Sen hem till Hanna, där vi iofs inte åt så mycket, förrän vid halv fyra, då ett par stycken för för sig att baka kladdkaka. Sagt och gjort. Nej, detta är kanske inte fullt normalt, men fatta vad KUL jag hade åt dom - så underbart att det finns folk som är värre än jag när det gäller mat!
* Wrock är faktiskt riktigt bra (detta är inte ALLS en pik mot de *host* namngivna personer som var lite skeptiska mot det).
* I stort sett alla handlingar går att göra ädla om man verkligen vill.
* Det är varmare två på natten än vid nio på kvällen. Sveriges klimat är fascinerande.
* Enligt Ellen har jag hånglat med Hannas öra. Synd att jag inte själv har nåt minne av detta - kan alltså inte säga om det var nice eller inte.
* Naturare är okej i vissa lägen.
* Allt från IKEA är inte bra - släng er inte ner 5 pers i en säng från IKEA. Hannas brakade samman.
* Naturare är dock INTE okej när dom i tunnelbanan tio på en lördagkväll sitter och gör matematiska formler.
* Gryffare äger på TP.

Borde sova snart, dock inte trött eftersom jag ehem...sov en del i den kraschade sängen. Typ hela förmiddagen och halva eftermiddagen. Jag är oerhört social.

4 kommentarer:

Cissi sa...

Hey, jag vill inte höra nåt ont om naturare! :P

Christine sa...

ahahha förlååt men hallå...sitta och göra matematiska formler på en lördagkväll i tunnelbanan när man är med typ 10 kompisar? är det normalt beteende eller? :P

Anonym sa...

"* Enligt Ellen har jag hånglat med Hannas öra. Synd att jag inte själv har nåt minne av detta - kan alltså inte säga om det var nice eller inte."

Christine släpper loss! kan inte varit rolig baksmälla dagen efter!

Christine sa...

HAHHA jacke fyfan vad störd du är, du känner väl mig? skulle JAG göra nåt sånt? Det enda vi hade baksmälla på var SOCKER.