fredag 4 april 2008

GÄSTBLOGGARE!!!!!!

[Gästbloggare 1]
Howdy!
Jag sitter nu, för första gånger ever, hemma hos Christine, tillsammans med Hanna och Christine! Det är nice på hög nivå och jag tänkte typ.. inte åka hem på söndag! Men, nu ska jag ju njuta av stunden jag är här istället för att tänka på the departure! :O
Först åkte jag tåg ASLÄNGE och var kissnödig hela tiden.. sen hittade jag och Hanna till rätt tåg och slutligen var vi framme hos Christine, där det blev MIDDAG, jaa! Pasta, tomat, mozzarella, nötter och PESTOOOO! YES!
Så ska det låta, Lasse Berghagen och Morden i Midsomer väntade sedan.. och nu har Hanna sysselsatt sig med några tuschpennor! Hon ritar skyltar inför morgondagens spelning.
Jag är hemskt imponerad av hennes fantastiska art-skillz (mer om detta på http://tshfc.blogg.se).
Nu ska vi... spendera natten med att vara VAKNA! Morgondagen blir tuff, då vi ska infinna oss på centralen KLOCKAN TOLV! AAAAH!
Men nu.. ska jag väl lämna över till gästbloggare nr 2, HANNA! :D

/ LINNEA

[GÄSTBLOGGARE 2]

Hej hej hallååå! :D
Jag känner att det är stort att jag gästbloggar i denna blogg då den nämner mig ganska mycket... den framställer mig på ett underbart sätt med de citat Christine väljer att ta med. Allt är autentiskt.
Just nu försöker dock hennes hund döda mig med en tratt. Linnea hjälper sig själv till en till bit kladdkaka och diskuterar om Godric G (more know as Doubble G) kunde prata med lejon. Rent spontant tänker jag att om han kunde det så borde även en true gryffindor som.... JAG kunna det, något jag planerat att undersöka när vi tillsammans besöker Parken Zoo i maj. Jag ska klappa lejonen. Alla är fett negativa till denna idé men HALLÅ, basilisken var ju också fett farlig men skadade inte Voldie, och jag är ju lika mycket Gryff som han var Slyth så lejonen kommer att KÄNNA gryffblodet i mig och vilja bli klappade. Jag längtar!
Nu blev det tyst i rummet. Jag behövs för att hålla upp samtalet. Jag är oumbärlig. Skylt ska ritas klart också. Linnea käkar upp kladdkaka nu så jag borde gå och slåss för att få lite till innan den är helt uppäten. Favorit i repris från Rememberall? Lalala.... fan, nu blir Linnea den roliga bloggaren och jag blir den dryga&självgoda. Men jag nöjer med mig med att mina bravader som tidigare varit med i denna blogg säkert roat någon :D
Smilys är fula men jag använder dem ironiskt så då är det okej. MÄH. Christine ba "vad mycket du skriver!!!1!!! :O"... trävlans alltså att man är uppskattat här när man försöker fylla ett inlägg. Brabrabra. Mina vänner älskar mig inte längre, men jag kan skaffa nya. Det finns massa emos på plattan :D De kanske lajvar och är Slythare också. Och om jag har TUR så är de naturvetare. Fast naturvetare är ju inte SÅ dåliga har jag ju börjat märka..... hahahahh heavy hints :D

Nej, nu ska jag sluta för de bara "åååh du är attention..... junkie och vill synas" typ XD
"De" = inte Christine och Linnea utan de där rösterna i mitt huvudet :D

Ciao! <-- modebloggar-hejdå!!!!!!

Inga kommentarer: