fredag 11 april 2008

when you cried i'd wipe away all of your tears

Humöret har nått ny bottennivå. Sitter ensam här och har ett BERG av skolskit att göra. Och jag har ingen som helst lust. Jag vill en vecka bakåt i tiden och ha Linnea och Hanna här. Jävla värld kan ta sig.

Idag har jag fått en present av Ewwe - ett kort som ger mig inträde på Friskis och Svettis en gång i maj. Lovar att det ska utnyttjas. Ädelt av Ewwe att tänka på min hälsa. Var inne i stan efter skolan och träffade delar av nördgänget. Var mysigt, nördarna är bäst. Jävla skittågen går dock bara en gång i halvtimmen så missade precis ett tåg och fick vänta en halvtimme på nästa. Men. Det gjorde inte så mycket eftersom älsklingsponnyn no.1 väntade med mig. Ädelt.

Har fått rapporter om att Linnea ska göra ett love between the houses-badrum genom att köpa en röd, en grön, en gul och en blå handduk. Hur ädelt är inte det?

Ehehe. Man kanske skulle ta tag nånstans i berget nu. SKONA MIG!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Var hanna där när du ringde??

Christine sa...

Nej, såklart inte. Hon väntade en kvart med mig och sen ringde jag dig sista kvarten typ ^^

Anonym sa...

yessss. love between the houses :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D