tisdag 22 april 2008

young and sweet, only seventeen...

Först och främst ska jag gratulera Sandra som fyller 17 år idag! Tyvärr meddelade hon mig inte detta tidigare så jag kunde inte baka kladdkaka åt henne, vilket var lite trist eftersom jag aldrig bangar ur ett tillfälle att äta kladdkaka. Menmen Sandra, jag hoppas att du har en härlig dag iaf!

Efter skolan (som bestod av en riktig lektion) åkte jag ner på stan och handlade lite kläder. Nordea är mitt nya hatobjekt efter att en av deras bankautomater återigen vägrat att ta mitt kort. Börjar bli rätt trött på det, tur att Swedbank finns. Dagens humörboostare var den mycket trevliga expediten på Wedins, som var hjälpsam och tillmötesgående utan att vara påflugen. Mer sånt! Samt givetvis det faktum att jag för en gångs skull hittade kläder snabbt som satt bra.

Affärsjuridiken börjar ge mig jätteångest eftersom jag inte ens kommit på lämplig frågeställning. Jag vill bara komma på nåt smart, skriva den, skriva klart allt annat, njuta av våren och vänta in sommaren. Längtar som tusan.

8 kommentarer:

Anonym sa...

jag trodde ni fyllde 18 i år? :P har hon hoppat över en klass..? grattis till kläderna :)

vi hade inte en endaste lektion idag. läsdag, hahaha. jävla skämt.

Christine sa...

Sandra är ett år yngre :)

Caroline sa...

alltså jag har en sån jävla bra bild från "national museum of modern art" (eller vad museet nu hette) i prag. jag kom in och såg en staty och ba "åh, ett lejon, jag tar en bild och tillägnar den hanna och christine." sen går jag fram och läser vad konstverket heter. gissa vad? "lion crushing a snake" och jag ba "OMG!!!!! SO NOT LOVE BETWEEN THE HOUSES" men jag hade ingen att dela min extas med :( bilderna kommer iaf upp på bdb snart :P

Christine sa...

ÅH fan vad nice! *bli lycklig* :D :D

Anonym sa...

haha vem är carro?

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Anonym sa...

tack christine =D jag läste inte din blogg igår, vilken svikare jag var, fast det var ju bara för att vi var med bilden och jag var helt slut när jag kom hem! haha

Christine sa...

Sandra: haha med tanke på att du fyllde år och var ute på öhm...konstiga grejer...med bilden så förlåter jag dig ;)