söndag 27 april 2008

Jubileum!!

Idag är en mycket viktig dag. Idag är det precis ett halvår sen jag träffade Hanna och Linnea för första gången. Den som läst min blogg ett tag kan ju lista ut hur mycket dessa coolingar betyder för mig och därmed också dra slutsatsen att detta är en stor dag (iaf så bör sammare kunna inse detta, naturare och slutsatser går ju inte alltid så bra ihop). Jag har tyvärr inte kunnat fira detta med huvudpersonerna eftersom den ena är hopplöst bofast i Sandviken och den andra befinner sig i Boorlääänge, så jag har firat med glass i min ensamhet.

Jag kan även berätta att jag hittat en ny person att fangirla, Lea Salonga. Jo, jag vet att vissa musikalare tjatat ett tag om henne men jag var allvarligt talat inte jätteimponerad av det jag såg av henne som Fantine i Les Mis.. sen såg jag hennes framträdanden som Eponine...och då förstod jag vad folk snackar om. Listan på personer jag fangirlar har nu växt till sig:

1. Francesco Totti (fast detta är inte fangirling egentligen utan ren kärlek.)
2. Donnan aka Gunilla Backman.
3. Martin Redhe Nord.
4. Alla spelare i AS Roma.
5. Titti, min hund.
6. Harry Potter.
(7. Hanna)
8. Philip Quast.

2 kommentarer:

Anonym sa...

aahahahhah nummer 7!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D:D

Christine sa...

mycket symboliskt!! I LOOOOVEEEE YOOOOU <3 <3

...tycka att vissa av mina andra fangirlobjekt också bör läsa min blogg, hehehehehe...kanske speciellt nummer 1...