tisdag 15 april 2008

likformighet is killing me

Jag kommer faila imorgon. Jag säger det på en gång så behöver ingen bli förvånad. Det finns inte en chans att jag klarar det här provet. Det känns inte som att jag fattat någonting av likformighet. Särskilt inte när man helt plötsligt tar lite random sidor och sätter i förhållande till varandra. Ska dock inte sörja över mina bristande mattekunskaper eftersom alla som är riktigt bra på matte är/var lite konstiga i huvudet. Ta bara vår käre Pythagora som försökte rädda sina cirklar istället för sig själv undan romarna. Hur smart är det på en skala? Räddat sig själv=hade kunnat rita upp nya cirklar. Död Pythagora=bara runda ringar på stranden som iaf blir övertrampade och bortsköljda? Så säger dom att den där snubben var smart. Dagens skämt.

BSB-konserten igår var i alla fall riktigt, riktigt bra. Bra av Li att tvinga med mig. Men det var äckligt trångt! Som tur var hade Matilda tagit med sig en solfjäder som hon viftade med, vilket räddade mitt liv. Ädelhetspoäng!!

Blöh, det är väl bäst att jag går och lägger mig snart. Jag har kommit in i dåliga vanor. Sitter uppe halva nätterna vilket inte riktigt funkar om jag vill att det ska gå bra i skolan. Så i fortsättningen får nog msn faktiskt klara sig utan mig efter midnatt på vardagarna. Även om det tar emot. Fast. Innan jag sover ska jag nog se på några Totti-videos.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vaffan till och med jag kan ju likformighet.